Naia's Winter Attire

Naia in Full Winter Attire

Before we left, we thought the winter should be gone by now, but we still came prepared.  And turns out we experienced a single digit temperature and rain, almost the entire time we were there.  Thank God for a short visit before we left to Thalia's and borrowed some of Aina's winter clothes .. as well as some of the clothes we bought at the outlets in Bandung.


The key is.. layers!


Red jacket: Aina's
Hooded white sweater: Aina's
Gloves: Aina's
Denim knee-length pants: Mothercare
Red legging: Aina's
Knee-length striped socks: Mothercare
Shoes: Nike


We throw in a piece of thick blanket over Naia, when we put her in the stroller and walk outside under the chills.


On our last day, we visited Tokyo Disneyland.  Too bad it was such a cloudy day and later, it was raining!  Naia had fun though, even though it's cold and wet!


Naia in Tokyo Disneyland

Naia wears long-sleeve shirts under her sweater (unseen).
Hooded Purple sweater: from FO in Bandung
Corduroy pants: from FO in Bandung
Glove: Aina's
Shoes: Nike
Raincoat: Disney


 

21 Comments

  1. avatar
    brenda May 6, 2010 6:57 am

    Duh lucu dan gemesin banget si Naia.... ;)

    1. avatar

      As .



  2. avatar
    Jemima Iskandar May 4, 2010 2:48 am

    Emang gue dulu kalo ngeliat anak2 kecil lari2an pake hoodie pas winter jalannya kayanya berat banget pake boots gitu kok lucu banget ya? Ahahah. And Naia looks adorable! :)

    1. avatar

      As .



  3. avatar
    Sefa Firdaus April 30, 2010 8:37 pm

    slesta: hihihi... takut keduluan orang soalnya :))

    1. avatar

      As .



  4. avatar
    Dian April 29, 2010 7:39 am

    baru buka urbanmama lagi..., naia fashion banget heh..cantik

    1. avatar

      As .



  5. avatar
    shinta lestari April 27, 2010 1:22 pm

    @tisa: thank you! waktu itu di tokyo lagi single digit, sekitar 5C-6C gitu.

    @ecaterina: iya itu sweater ungunya emang enakk banget, tebel dalemnya tapi keliatan kayak sweater biasa. beli di bandung loh!

    @ninit: haha iya, warna barney! itu yang beliin papanya loh..

    @sukma: iya naianya bobok sih ya. layernya sih pertama singlet dulu, trus kaos tangan panjang yang tipis aja, baru sweater, kalo masih dingin pakein jaket lagi deh.

    @adey: heheh.. dari kecil dah jadi fashionista ya? kan kata papanya juga emang di groom jadi miss bedok! hahah..

    @ferra: iya dong.. penting tuh dingin2 mesti tetep gaya! :P

    @chrisya: thank you! :)

    @meralda: iya emang suka pinjam2an.. ato gak lungsuran dari aina.. hihi..

    @shinod: ah bisa aja deh! thanks yaa..

    @sefa: waduh, mamanya kareem cepet banget nih udah maen jodohin anaknya aja.. hahah..

    @thalia: thanks to aina's jacket! :) itu beli jas ujannya dadakan, krn pas sampe disneyland, ujan!

    @ipeh: wah, iklan apa tuh?

    @rianasari: salam kenal juga untuk parama :)

    @eka: thank you tante eka ;)

    1. avatar

      As .



Post a Comment

You must be logged in to post a comment.