Baby Laughs

Reading this book is like having a best friend who's telling you about life after giving birth. Of course it's not a book who is coming from a baby expert. She's a comedian. This book is supposed to be for your entertainment. Period.


Motherhood is a tough job. So take things as they come and have to enjoy the ride along the way.


Enjoy the book, new mommies. I did!

Related Tags :

7 Comments

  1. avatar
    Shinto Husnul Khotimah January 18, 2010 12:48 am

    alin
    nemu dimana??
    jd pgn beli deh, kebetulan udah lama bgt gak beli buku. terakhir beli buku yg bermutu bukunya dr.Sears dan bukunya Sara Lewis. Huhuu

    1. avatar

      As .



  2. avatar
    amaria January 15, 2010 2:18 pm

    di bandung nyari dimana ya buku2 impor kayak gini? Any idea, teh ninit?

    1. avatar

      As .



  3. avatar
    ninit yunita December 17, 2009 10:20 pm

    alin: haha iya. lucuuu!

    [email protected]: waktu baca, gue juga blm punya anak :) tapi tetep bisa ngebayangin sih, tetep lucu.

    1. avatar

      As .



  4. avatar
    [email protected] December 10, 2009 9:15 am

    Huaah, jadi pengen bacaaaa. Look funny and interesting. Tapi gue belum punya anak. :( Ga afdol kali ya kalo di baca sekarang? :))

    1. avatar

      As .



  5. avatar
    alin ramadhan December 9, 2009 10:23 pm

    hi ninit, gara2 review ini... gue jadi nyari2 buku ini lho... dan DAPET! hahaha. bener ya kocak banget. jadi inget masa-masa pas setahun pertama dalam kehidupan gue jadi ibu.

    1. avatar

      As .